En stor mammadag :)

Jösses vilken dag!

Jag lät Markus få sovmorgon imorse och gick upp med liten Teo. Eftersom jag är en så fantastisk mamma låter jag givetvis mitt dåliga morgonhumör gå ut över min son. "Schhh" fräste jag när han testade nya ljudnivåer med sin röst. När han fortsatte suckade jag ett "meh, herregud klockan är inte ens sex, detta är omänskligt!".
Då tog den lilla mitt finger och stoppade in det i sin min. Sedan stirrade han på mig med stora förväntansfulla ögon. Och då kände jag den, den första tanden.
Det var första vändan idag som jag ringde runt till familjen. En mycket uppskattad väckning kan jag tänka mig.

Men det tar inte slut där. När vi kom tillbaka från farsta idag lade jag ner honom på golvet och gick för att plocka upp lite varor, när jag kommer tillbaka ser jag honom hasa sig fram på golvet mot en leksak.
"JJAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! BRAVO BRAVO!!!" Skriker jag så ungen kommer av sig, rullar över på rygg och ligger och applåderar sig själv i tio minuter istället. Typiskt.
Jag var tvungen att  testa hans nya kunskaper i köket sedan, genom att lägga leksaker lite för långt bort. Och han gjorde om det. Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0