En underbar dag till ända...

Alltså, inte en dag utan underkläder utan en dag som trots feber och nära att förlora barn olyckor blev underbar :)
Den underbara dagen inleddes med ett hett bad med levande ljus skapat av min ibland fantastiska sambo. Doftljus med jordgubbsessens. Underbart! Som om det inte vore nog så gick jag upp, kollade mailen och min fantastiska vän Tove hade skrivit ett superpeppande mail till mig, som beskrev varför jag var fantastisk. Vad har jag gjort för att förtjäna sådana personer nära mig.

Jag lyckades dessutom fånga Teo innan han hade rullat från sängen ner på golvet. Otroliga tur!
Därefter fortsatte jag mitt nya vegetariska liv och åt en fantastisk grönsaksröra till lunch. Idag har jag inte haft ont i magen en endaste stund. Life is fantastic :) Det är helt klart underskattat att leva utan magsmärtor.
På eftermiddagen kom Malin och Leo med massa goda bullar :) Leo fick min lilla Teodor att skratta gång på gång på gång, härligt med babyskratt. Bullarna var dessutom fyllda med vaniljkräm, min absoluta favorit :)
Jag fick också prata med min gulliga systerdotter Tilde som saknar mig.

Sen kom min underbara vän Sofia och jag lagade en fantastisk tomatsoppa, jag lyckades dock skära mig i fingret, men det var tur i oturen eftersom jag nu inte kan diska på minst 24 timmar... För vi är fattiga och saknar diskhandskar :P
Så denna dag har jag ingenting emot att avsluta med att plocka upp leksaker, vika ihop soffans filtar, göra sit ups och yoga.

Frågan är: Vad kommer hända imorgon för att uppväga det underbara som skett idag?
Förhoppningsvis inget allvarligt. Det vore skönt med ett par glädjande dagar i rad :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0