En fråga om inställning

Idag har jag överlevt ännu en fredag. De flesta människor älskar fredagar. Inte jag.
Varje fredag jobbar Mackan mellan 09.00-20.15. Vilket betyder att han cyklar hemifrån kvart över åtta och är hemma kvart över nio.

Idag bestämde jag mig för att vara på bra humör. Jag var lycklig över att jag fått en McDonalds kupong som gjorde det möjligt för mig att äta lunch ute. Efter det strosade jag i några butiker. Fantastiskt trevligt. Den lilla höll sig lugn större delen av dagen också. Kanske på grund av mitt goda humör?
Jag körde i vår lilla skruttiga ford, och ar så glad över att det gick bra att köra. Jag har utvecklat en minifobi mot detta sedan jag var gravid och mådde fruktansvärt illa på morgonen. Det var inte så kul att sitta bakom ratten då...
Och tappar man vanan så... Jag har varit jätterädd för att köra.
Hur som haver så såg jag ett par fantastiskt snygga skor på din sko, så om någon har lust att donera 549 kronor så jag har råd att köpa dem skulle jag bli jätteglad :P
Sen promenerade vi med vagnen till mamma, och mötte upp min bror och världens sötaste hund, Ozzy. Nu vill jag också ha hund, men jag vill nog hellre ha ett pra skor......

I alla fall, promenader ute i solen hjälper också till att lyfta humöret. Så idag är jag glad, trots att det är fredag. Bara för att jag bestämt mig för det. Och det är jag imponerad av. För oftast brukar jag vara rätt tjurig på fredagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0