Ännu en dag, ännu ett år

Idag måste jag fatta mig kort. Har alldeles för mycket att göra för att sitta och hänga vid datorn.
Idag är en sorgens dag. Jag lämnar ålder 25 för åldern 26. Det känns som om ett helt år har försvunnit, kanske för att jag var gravid åtminstone halva mitt 25:e år. Sedan försvann tre de tre månaderna som kom efter förlossningen, de försvann i ett virrvarr av sömnbrist... Så egentligen har jag bara njutit av att vara 25 i tre månader...
Då borde jag få fylla 25 igen :)

Idag är också en lyckans dag, för jag har levt ännu ett år. Förhoppningsvis har jag också blivit lite visare. Klokare.
Kanske. Man kan ju hoppas i alla fall.
Vad är ålder? Siffror på ett papper. Dagar som försvinner, händelser som man glömmer.
Jag ska försöka njuta av 26. Varje dag.
Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Johanna

lycka till camilla :) och GRATTIS!

2009-03-01 @ 11:48:11
URL: http://mitrajohanna.blogg.se/
Postat av: Mamz

Grattis Hjärtat mitt! Tänk att det är 26 år sedan som jag inte hade någon som hellst avsikt att föda barn denna solaga dag. Hade ju så himla mycket att göra! Du kom till livet på samma sätt som du levt det därefter, i en rasande fart! Utan att ställa till några större problem på vägen. Vetgirig och klok. Fortsätt på samma sätt och låt ditt hjärta styra dina handlingar ska du se att du får ett underbart liv och många flera födesedagar tillsammans med resten av oss! Älskar dig i massor! Puss Mamz

2009-03-01 @ 13:14:18
Postat av: fannie

lycka till!! GRATTIS

2009-03-01 @ 17:19:00
URL: http://headsbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0