Den nya termen allsexualitet...

Jag hade en fantastiskt trevlig kväll igår. Mina vänner är underbara, jag började tappa rösten redan innan jag gick ut och ändå såg de till att jag hade trevligt. De är verkligen fantastiska. De bästa man kan ha.
Men jag undrar vad som hänt på utescenen de senaste 18 månaderna? Allvarligt.
Sist jag var ute var klubben en köttmarknad, kvinnor försökte locka män att bjuda dem på drinkar med hjälp av deras kroppar. Män var... stiliga.
Men igår, trots att de påpekat på telefon att vi skulle tänka på att ha "vårdad" klädsel var det folk överallt som såg ut som drägg. Jag konstaterade snabbt att mina underbara vänner var vackrast på stället :)

Men vad hade hänt? Överallt stod äldre kvinnor, kanske i fyrtio-femtio års åldern och lurade på killar i de yngre 20 års åldern. Det var kvinnorna som var drivande och sökte lammkött. Nu är denna kategori gemensam marknad för kvinnor och män, vilket verkar väldigt likvärdigt. Men jag önskar bara att folk kunde hitta någon i sin egen ålder....

Sen upptäckte vi dem, de allsexuella. Det började med att en kvinna gav mig komplimanger när jag sminkade mig på tjejtoan. Hon berättade att jag var den vackraste tjejen på stället osv. Om hon inte hade varit upptagen hade jag varit hennes föstahandsval. Jag tycker ju alltid att det är trevligt med komplimanger, så jag går smickrad ut på dansgolvet.
Sedan börjar det.
Jag ser en kortklippt kvinna ge en karl en väldigt närgången lapdance. Sedan sällar sig kvinnan från damernas till dem och de inleder någon form av lapdance med hångel trekantsgrej. "Herregud! Jag är ju mamma nu, ska jag vara tvungen att se detta? Hur ska jag någonsin kunna titta igen?" hinner jag tänka innan en deltagare i gruppgrejen reser på sig, springer fram till en kvinna och kysser henne. Den andra kvinnliga deltagaren i gruppgrejen klär av sig skjortan och börjar limma på en ny karl. Det var tur för stolarna att de klarade sig för dessa personer verkade i övrigt allsexuella.
Är singelmarknaden så begränsad idag att man måste vara intresserad av allt som rör sig för att ha en chans?
Har människans sinne öppnat sig lite för mycket?
Eller har jag bara blivit en stel sambo?

Jag känner bara att det som redan var en lättklädd köttmarknad har förvärrats. Och jag är glad att jag inte behöver vara ute på golvet och försöka jaga. För då skulle jag nog köpa en katt istället. Det verkar liksom inte värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0