Prinsessan och grodan

Jag har precis sett prinsessan och grodan! Vilken fantastisk film, fantastiskt dessutom att Disney äntligen fann kryphålet i frågan om en prins måste gifta sig med en prinsessa. För när någon som är kunglig gifter sig med en flicka blir hon ju faktiskt en prinsessa. Kan inte hjälpa att tänka på Kronprinsessan och Daniel. Hmm, jag menar givetvis prins Daniel. Mr Kronprinsessa. Ballskiller???

Jag som inte ens är royalist. Tyvärr är jag romantiker! Men ändå.. Jag skulle ha extremt svårt att ge upp mitt efternamn. Jag är liksom Camilla Kihlberg, inget annat. Kan inte tänka mig något annat än vara konstiga Camilla Kihlberg :) Samtidigt som jag vill gifta mig. Tror jag.  Jag kanske helt enkelt bara är schizofren?

För jag vill ha den romantiska stora kärleken. Bli ivägsvept i ett rosa skimmer... Men absolut inte på bekostnad av min identitet. Jag skulle aldrig vila bli någon prinsessa. Detta till trots har jag ju min lilla prins Teodor (som dock fyller i prinskorv när jag kallar honom prins) och min groda Markus :) En prinsessa i Tilde. En syster till narr och mig som betjänt, eller förmodligen tvärtom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0