Trötta mamman och hennes små sabotörer...

Idag blir det minsann ingen power Walk på morgonen. Nedra små sabotörer... T störde sömnen fram till tolv och W mellan tolv och två. Av någon anledning har lilleman fått för sig att att äta på dagen är överreklamerat.
Särskilt med en så underhållande bror. Hur som haver har jag haft lillstök i famnen för att sambon ska få sova, och idag återgäldades detta på ett fantastiskt vis. Jag fick sovmorgon <3 han gick upp med killarna för två timmar sen och jag vaknade nu!!

Underbara ostörda sömn jag kan inte leva utan dig!!
Det är intressant detta med sömnbehov, jag har till naturen ett ganska stort sömnbehov, om sömnen är ostörd är en 8-9 timmar bra. Men när jag väcks flera timmar kan jag behöva 12!

T sov i vår säng mellan 21-00 inatt. Jäkla mardrömmar.

Gott Nytt År!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0