23

Då var det 23 prov kvar. Har en numer inte så hemlig plan att rätta 18 ikväll. De sista fem imorgon förmiddag. Sen är jag fri. Och med lite tur även feberfri:)
Har lyckats rätta 12 prov under dagen, i barnens sällskap. Det är bra träning för dem, med en lärare till mor:)

Till lunch blev det supermumsiga rester, ris och grönsaker med chilisås. Till middag blir det nog pastasallad. Grabbarna får en bolognese jag redan gjort.

Har hunnit med ett besök till BVC och fått en remiss för att kolla Ts polyper och fått veta att W numer är 74 cm och väger 9600 prick. Han har gått upp nästan 1 kg på två månader, knappt.

Nu ska jag lyssna på T som rabblar repliker ur hitta Nemo och vara lite äckligt nöjd med mig själv :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1026702/images/2012/pic_198834290.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0