En bra söndag

Jag har haft en riktigt bra söndag!! Riktigt bra. Gick milpromenaden med J, fick gnälla av mig, vilket var välbehövligt och skönt. Efter det lagade min sambo en god lunch till mig (tummen upp).

Sen åkte jag och barnen till världens bästa syster och fikade, medan Markus bytte till sommardäck m pappa.

Efter det lämnades Teodor, till sin stora glädje, kvar hos kära syster. Jag och M åkte till Nacka, han på Ica med W och jag på bh jakt i Nacka forum. Har ju krympt några kupstorlekar efter W... Hittade till slut 2 på twilfit:)

Ikväll måste jag kolla om någon bärbar dator fungerar, om någon gör det får jag större möjlighet att hinna ikapp med jobbandet, för särskilt mycket sådant har jag inte hunnit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0