Inte en blund

Har trötta mamman fått inatt. Känner mig lite som om jag blivit överkörd av ett tåg och inget kaffe i världen verkar hjälpa.. Jag önskar att jag legat vaken och grubblat genus, men här har stökats och bökats och hostats.

Så länge varade Ts återkomst till förskolan. Lika bra att ha honom hemma och hoppas att det lägger sig under helgen, i alla fall blir bättre så M inte behöver springa mellan killarna.

Det är med skräckblandad förtjusning jag lämnar dem i helgen. Det hade ju känts bättre om de hade varit friska och det skulle vara vackert väder. Men det blir nästa gång!

Tycker att det ska bli obeskrivligt skönt att få sova. När T var liten var jag mycket bättre på att lägga mig direkt, tidigt på kvällen. Igår åt jag popcorn framför tv:n och hade svårt att gå och lägga mig. Sen stök hela natten...

Det ska bli grymt skönt med vilotid på tåget. 15.25-21.10 utan att ens behöva tala med någon. Obeskrivligt. Dagens ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0