Lördag morgon...

Ok, kvart över sex vaknade minimannen. Och han vill inte somna om. Bara nypas (på ställen som gör ont) . Ajajaj! Han har varit så mammig inatt. Dessa så kallade separationsfaser gör mig galen!!

På agendan idag står 1. Lite jobbande. 2. Firning av mormor för mig och W./däckbyte för M och T. 3. Lite mer jobbande 4. Teodor och Markus ska på kalas. 5. Jag går till gymmet när de kommer tbx. 6. Lite mer jobbande.
En inte så härlig lördag mao.
Det ska bli väldigt skönt när jag är färdigjobbad denna månad.

Annars kom ju Ws första tand igår, dagen innan 8 månaders dagen "innan barnet fyller 8 månader har de flesta fått den första tanden" så vi hann på håret bli som de flesta. ;) haha!

Sen har jag känningar av den härliga aprilförkylningen, men väljer att ignorera! Nu, morgongos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0