Måndagens rolltolkning blir.....

ASKUNGEN!
Idag ska plockas, det ska städas, det ska fixas det ska donas! Saknar dock en galakväll med prins att fira på;)

Jag har kommit fram till två saker, det ena är att jag har utvecklats till en förälder som tycker att sex på morgonen är tidigt. Med T fick vi gå upp halv fem, ibland tom fyra!! Då avskydde jag föräldrar som kallade sex tidigt!

Haha, nu har jag glömt vad den andra insikten var:) nej, just det. Det är mycket svårare med två barn än ett. Önskar ibland jag hade större möjlighet till avlastning, eller att mina barn hade ett liv lite rikare på nyckelpersoner:)
Jag förstår inte hur min mamma klarade oss fyra, och att pappa jobbade så mycket! Helt galet!
Å andra sidan fanns det ju en annan gemenskap därute, så vi kunde vara hos våra kompisar. Oftast inte alla samtidigt dock!

Måste ordna tackkorten till dopet, ligger liiiiite efter va? Snart dags att lämna stora, sen är det bara att sätta fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0