Nästa steg

Nu fick hjärnan till slut tuppjuck! Det kändes som om allt som inte var rått var onyttigt, panik fick jag och trodde jag skulle bli tjock av allt. Så jag gjorde det enda logiska, och proppade i mig godis! Haha, inte klokt. När vi kommer hem blir det vegetarisk kost utan mjölkprodukter tillsvidare. Får se hur jag mår på det.

Det är intressant hur det blir om man en gång haft problem med maten, så kallad ätstörning, den ligger där latent och väntar på att göra sig påmind. Sen jag bestämde att jag skulle väga mig har jag fuskat. Inte klokt egentligen... Det är ju bara siffror. Inget annat. Tänker att jag kanske inte är redo för vågen. Jag har ett par jeans jag kan prova istället.

Blir nog också lite knasig för att jag är nära att bli av med övervikten nu, jag känner det. Till och med termobyxorna har blivit för stora!

Imorgon kväll vankas härlig kvällspromenad. Jippie!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0