Nästa steg

Ligger och tittar på Landet för Längesedan med Teodor. William ligger på min arm och sover och Markus är ute och slipar i lillstugan.
Jag ligger och funderar mycket kring nästa steg, och undrar hur det har gått med vikten och hur det kommer gå i framtiden.
Jag ska göra en invägning på tisdag för att se hur det gått:) spännande!
Trots att jag redan ser resultaten. Jag ser mig själv när jag tittar mig i spegeln. Skönt!

Inte för att jag brukar vara någon annan, men jag har inte riktigt haft samma känsla, egentligen inte sedan innan T föddes... Behövde ett barn till för att få balans igen:)
Just nu har jag ett sådant där härligt ögonblick då jag verkligen njuter av livet!

Trots detta förlorade jag till slut mot godisfrestelsen. Nåja, även solen har sina fläckar i påsktider. Och det var värt det, mums med lite påskgodis! Där fick jag för att jag satte mig på höga hästar. Men, dag 14 och jag längtar efter MAT!:) trots att jag mår så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0