One down, one to go...

Klockan är tio i sju och W håller på att somna i min famn. Bredvid sitter en nybadad T och trötta mammans hjärna jobbar i 180...
Skulle vara så skönt om jag orkade jobba undan lite ikväll.. Om jag bara skulle orka sitta en timme ikväll och en timme imorgon! När jag ändå är ensam. Sen tänkte jag försöka sitta fem timmar i helgen, så jag blir av med proven någon gång. Det kommer vara en sådan befrielse.

Problemet är att T inte vill lägga sig än på länge, och trötta mamman börjar bli... Trött;) men men, man får göra sitt bästa!
Fräste grönsaker och rödlök till middag, supermums!!

Funderar lite på om ryggen skulle fixa en liten shoppingtur imorgon.. Men det är nog bättre att ta det nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0