Plötsligt händer det!!

Trötta mamman somnade till slut på dagtid! Sov nästan en timme nu bredvid W! Så skönt! Hur trött var jag egentligen? (frågan är om jag vill veta det?) nu ska jag strax försöka smyga upp och göra en smoothie på jordgubbar och sojamjölk! W borde få smörgås!

Hur kunde jag bara ligga och sova? När jag skulle ta hand om köket, städa, förgrädda pajen... Men skönt var det. Misstänker dock att det är bäst om jag tar mig upp och börjar snart...

Hur mår jag då? Mystrött, men bra! Inte ont i magen:) har inte hunnit träna något denna vecka, kestinen verkar hjälpa så jag kanske kan ta igen det i helgen!:) nu jäklar... Drygt tre veckor till semestern!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0