Raw food och träning

Kom på att jag glömde utvärdera hur det gick att träna på frukt, grönsaker, oljor och nötter. Det gick bra tror jag, lade på lite extra vikt igår för att verkligen pressa mig. Och jag klarade det! Inte så förvånande för alla kanske, men jag trodde inte jag skulle klara så mycket.

Mitt orosmoment just nu är att jag håller på att tappa aptiten, antingen har magsäcken krympt, eller så är det något annat. Men jag mår ju fortfarande strålande så jag tror inte jag behöver oroa mig.

Annars är alla negativa effekter borta, ingen huvudvärk och jag fryser inte längre. Jag har funderat lite kring detta med Raw food och tänker att det vore nyttigt för alla att köra ett par veckor om året, livsstilen, om man ska tänka 75-80% rå mat minst passar nog inte alla. Min räddning har varit att jag älskar grönsaker och frukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0