Stolt

Lyckades få undan lite jobb! Känns som en seger varje gång, sedan utmattningssyndromet har jag fört något form av krig mot mina "måsten" och haft mycket svårt att slutföra uppgifter. Så varje gång jag lyckas måste jag se det som en stor seger.

Hann mjuka upp ryggen i ett hett bad också, hoppas på att väder och lust faller på imorgon så jag klarar en liten promenad efter jag lämnat T på förskolan. Vore bra om jag fick röra mig lite, mjuka upp!

Känner mig annars ganska lugn, trots att jag är ensam. Önskar att W börjat sova hela nätter, jag längtar så efter sömn. Längtar också efter att äta ute, utan barnen. Tur att Köpenhamnresan närmar sig med stormsteg!!

Pja, vad mer? Håller tummarna för mindre ont imorgon, mer jobbande och mer promenader..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0