Trötta mamman motgångar

Fasiken! Idag går allt åt fel håll!
Teodor går efter mig och överanvänder ordet mamma. Jag satte mig på golvet, 30 sekunder senare är jag täckt av barn. Jag har lyckats packa deras kläder, och mina, och tagit fram middagen som ska lagas.

W sov 30 minuter, sen hörde jag ett brak från sovrummet. Lilleman hade dragit ner två blomkrukor i sängen. Sen dess har jag fått huvudvärk och blivit förföljd av två som jag brukar kalla mina hjärtan. Allt har fortsatt i sådan total osynk. Sambon måste handla på rusta innan han kommer hem, sen ska jag ut på promenad vid sju.
Det behöver jag VERKLIGEN idag, komma ifrån kaoset. Vilken jäkla dag!! Sluta jävlas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0