Vill Inte Gå Upp

För när jag gått upp och ätit frukost rör sig sambon mot Malung och jag blir själv med vildarna. Ingen rast, ingen ro.
Trötta mamman är dessutom alltid så trött.

Trötta mamman behöver kicka igång sin träning på allvar nu, har fortfarande inte
Anmält mig till milen, det känns osäkert eftersom jag fortfarande inte kan springa. Hur ska jag förklara? Kroppen känns fortfarande ranglig liksom. Ostadig.

Imorgon är det Valborg, då ska jag bjuda min kära syster på middag med hennes fina familj. Sen blir det aktiviteter vid brasan här i Solberga. Det ska i af bli mycket mysigt!

Idag får vi kanske en hemlig gäst på besök. Jag håller tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0