Att sova borta...

Att vara hemifrån när man försöker etablera nya rutiner är väl inte sådär jättesmart egentligen. Natten har väl dock varit okej, ur vårt perspektiv. W somnade vid 19.15. Sov utan att vakna till kl 23.30. Vaknade till mycket till ungefär 01. Somnade snabbt om efter ramsan varje gång dock.

Sen sov han till 04.50 då han blev mer orolig. Somnade om i min famn 05.20 och sov oroligt till 06.20.

För syrran blev det nog en värre natt. Plus att hennes två kom över vid 02-03 tiden. GullVigge kröp upp i min famn och sov där. Mysigt!
Dessvärre har jag knappt sovit alls. Gick och la mig kvart i elva. Men men. Nu är jag vaken med blöjhjältarna och tittar på Disney junior. Eller jag tittar och de leker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0