Bekvämligheten i mitt liv

Idag uppskattade jag verkligen mitt hem, vår gård och mina underbara grannar. Vi träffade en ny idag, med en 14 månaders dotter. Väldigt trevligt.

Men bäst är ändå miss Mary, vars tårta vi ska äta upp idag:) en rosa prinsesstårta kom hon och lämnade häromdagen. Inte illa.

Jag har totalsänkt mina ambitioner om milen. Jag inser att jag är för ur form för att göra en bra tid... Men. Jag försöker se hur långt jag kommit. -18 kg på 8 månader. Och i maj kunde jag fortfarande inte springa efter W. Nu klarar jag i af 3 km. Utan uppehåll.
Målet är numer bara att komma runt. På riktigt. Och nästa år ska jag göra bättre ifrån mig.

I eftermiddag ska vi få familjebesök och ikväll ska jag gå igenom ALLA mina kläder. Imorgon blir det alla Ws. Sen blir det dags att donera:) först kvalitetstid och skogspromenad med T.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0