Gaaaaaaaaaahhhhhhh!

Min utmaning, hur får man energi till att träna när man är så trött att man mår illa? William vaknar och gallskriker minst 4 ggr per natt och vill sen gå upp 05.30. Läste om råd och förutsättningar för att minska i fett%, samtidigt som man behåller muskelmassan. Minst 8 timmars sömn per natt stod det.... Hmm. Inte möjligt mao... Fast det värsta är nog att han är trött och arg när man tar upp honom. Ramlar och slår sig. Och bara skriker. Hur råder man bot på detta? Och hur ska jag orka ta mig ut och springa med fartlek idag? Mental träning. Jag hade inte räknat med att W skulle börja sova så dåligt. Hur hanterar jag det? Jag måste nog träna, trots att jag inte orkar. För annars kommer jag må lika dåligt som sist. Så utmanar jag mig själv idag. Nu Barnkanalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0