Livets läxor

Att dricka rödvin samma dag som man har sprungit intervaller var en extremt dålig ide. Att äta brie är just alltid en dålig ide för mig. Så nu ligger jag i sängen, under täcket med ont i huvudet och ont i magen som aldrig förr. Självförvållat dessutom! Hur ska jag ta mig ur detta? Hur ska jag bära mig åt för att inte straffa mig själv och fortsätta denna spiral idag? Tål att tänkas på. Sambon tvättar nu på morgonen så trötta mamman är själv med två skrikiga barn. Hej barnprogram! Ont i kroppen, ont i halsen... 1/2 flaska rött. Note to self: du klarar inte att dricka! Eller är det pga träningen? Hur som helst blir det ingen löpträning idag. Dricka vatten och stretcha känns mer lämpligt. Bodybalance it is! 19.30!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0