Om hur man får eller inte får sin baby att sova

Igår kände jag mig sååå laddad. Gjorde upp rutiner för W. Såg till att han åt och sov bra på dagen. Låg bredvid honom och kramade på honom när han sov.
Sen nattade vi honom i hans egen säng. Han klarade sig själv mellan 19.15 och 00.05 då jag gick in, sa min ramsa och stoppade om honom.
Han somnade om på nolltid.

02.45 kom Teodor upp jätteledsen, han hade drömt en mardröm och grät högt. Jag tror detta väckte W som vaknade. Jag gick in igen, ramsade, klappade. Sen vaknade han ungefär var 20:e minut fram till 04.20. Sov till 05.10. Var jätteledsen och låg och snyftade. Då. Blev jag blödig och tog honom med till mig. M fick lägga sig hos T. W stökade i trekvart kanske innan han somnade om och sov till 7.

Vad har jag lärt mig? Försök hålla på rutiner och gå på känslan. Hur mår jag idag? Som ett vrak! Men natten var ändå bättre än de senaste veckorna. Och det är alltid något;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0