Problem: Tandläkarskräck. SKRÄCK!!

Hej jag heter Camilla och är 29 år gammal. Jag är barnsligt rädd för tandläkare. Sist jag gick var 2 år sedan. Då fick mamma följa med. Onormalt? Javisst. Av någon konstig anledning blir jag mindre rädd när hon följer mig. Därav den "barnsliga" rädslan... Huuuaaa. Så dagens utmaning är att klara besöket utan mamma. Det måste ju vara ett sätt att bli starkare mentalt... Varför är jag då så rädd? De fem senaste besöken hos tandläkaren har handlat om akuta problem. Jag har gnisslat ner en tand på en nerv, rotfyllning, gnisslat så att käken låst sig, haft en visdomstand som vuxit på tvären, opererat ut samma tand... Usch! Problem idag? En lös tand.. Det. Kommer. Bli. Dyrt. Andas in. Andas ut. Jag SKA klara det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0