Puh

Vilken jäkla helg! Vilken jäkla dag!

Och, vad mycket insikter jag kommit till efter barn nummer två. För det första, man älskar alltid sina barn. För det andra, man kan ändå tycka att de är skitjobbiga!
Man kan också tycka att det är skitjobbigt att vabba, inte sova, inte räcka till. Men man älskar sina barn ändå. Och det är okej.

Vissa barn är friskare än andra. Många barn sover mer än mina. Men. Jag skulle ändå inte byta ut dem, trots att jag skämtar om det;)
Ibland måste man bara få erkänna att det är tungt. Jag är liksom inte en sån där mamma som går runt i ett lyckorus hela tiden. Jag tycker det är svårt att fostra bra människor. Och svårt att inte sova.

Inatt ska jag prova ett tips jag fick idag. Ett tips som går emot mycket annat jag hört. Det står en radio på i Ws rum. Hoppas det hjälper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0