Så var det dags

Det är en väldigt skön känsla, att vakna och känna "det blir annorlunda idag".
Jag har lyckats fatta några beslut på vägen.
Babykläderna ska doneras istället för att säljas. Det känns bäst!

En av de saker som inte sparas in på är träning, så nu efter frukost blir det lite styrketräning på sats. Fokus.

Om man vill ha en snällare planet måste jag själv vara lite snällare. Jag får helt enkelt inte bli så arg på dessa statusfixerade människor. Istället måste jag leva som en förebild. Visa en annan väg. Jag håller på och utvecklar en sidodröm, får se hur det går.

Jag tänkte dessutom föra lite budget på bloggen, hur har man råd att välja snällare när ekonomin tryter?
Leva snällt på budget helt enkelt. För tyvärr är ekovaror dyrare. Rättvisemärkta bananer dyrare. Och då måste jag skära i annat. Till exempel kött, och kläder.

Resultatet ska bli spännande att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0