SJ.....

Jaha, då sitter man vackert i telefonkö till SJ. Jag köpte sms biljett till Malmö imorgon. Av någon anledning kom den fram nu fylld med arabiska tecken. Skönt att man får lägga 15 minuter av sitt liv på att försöka nå dem....

Köplats 10 nu... Jag har i af börjat packa, så packångesten denna gång är minimal. Vill verkligen komma iväg! Teodor och jag längtar lika mycket tror jag ;)

Nu har jag kommit fram och pratat med kanske den trevligaste personen på SJ. Felet ligger hos min operatör, 3. Det enda jag behöver göra är att skriva ut bekräftelsemailet. Skönt!

Nu är det snart dags att steka pannkakor, matsäcken till tåget!
Jag ser så mycket framemot lite egentid med "stora" killen! Ska bli så skoj!
Malmö, snart kommer vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0