Sommarens sista strålar

Idag njuter vi av sommarens sista strålar.... Varför går alltid sommaren så fort? För fort... Trots att min ledighet fortsätter känns det lite vemodigt, eller kanske just därför?

Jag brukar annars gilla hösten, känslan av nystart. Kanske helt enkelt inte vill eller orkar starta om just nu...
Kanske vill frysa tiden istället?

Jag har läst den fantastiska hungerspelstriologin. Om jag hade nior skulle jag läsa hungerspelen med dem. Ungdomsböcker kan ju vara så bra. Jag känner mig alltid lite sorgsen när de tar slut dock... Inte så lång tid kvar till milen. Stress. Borde orka träna. Typ imorgon. Löprunda. Intervaller kanske. Sommar. Njuta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0