Trötta mamman och det usla humöret

Allt som oftast vaknar jag numer på fel sida, morrar och fräser, på ett uselt humör. Jag vet inte vad som gör det... Sömnbrist förmodligen. Börjar känna ett litet sug efter att börja jobba igen, tänker på hur man kan jobba på olika sätt och vad som jag tycker är viktigast i mina ämnen. Jag är väldigt glad över detta sug, eftersom jag var osäker på om jag ville arbeta någonsin igen innan jag gick på f-ledighet med W. Njuter samtidigt av de sista månaderna hemma. Det kommer vara fantastisk. Så mycket tid jag fått med mina barn! Så långt jag kommit i mitt arbete med mig själv. Trötta mamman känner sig redo. Redo att ge allt. Och hon börjar med att vända sitt usla humör! Idag blir det sola & bada på hägerstensbadet. Sen fika med miss Mary. Sen en skön pw. Det ni!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0