Uppladdning

Varit ensam med kidsen ikväll, utan att få ngt mindre sammanbrott. Den mentala styrkan växer;) Imorgon kommer den utmanas! Idag har jag vilat kroppen. Helt. Tog inte ens en långpromenad då jag inte vill överbelasta i nystarten. Jag har istället nojjat över tandis, vardagsrört mig, varit på stranden, värmt rester och dammsugit. Imorgon ska jag åter till gymmet och försöka springa 2,5 km. Inuti mig vill jag satsa på 3, men är nog inte redo för den utmaningen just nu. Sen blir det lunch hos "svärfar" och därefter lämnar vi W där och tar T på bio. Den här tjejen ska packa ett äpple, köpa en kaffe och hoppa snacks. Mental styrka. Jobbar jobbar jobbar. Små mål som går att uppnå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0