Alternativ behandling mot mamma magen

Jag vet att W bara är 6 månader och
att jag inte ska ha så bråttom. Ändå gillar jag att prova nya saker och försöka hjälpa naturen på traven lite. Därför ligger jag nu på mage på min spikmatta. Enligt det sista numret av "topphälsa" rekommenderade Blossom det som ett sätt att få plattare mage efter graviditeter.

Tänkte försöka ligga 10 min om dagen i 3 veckor och se vad det gör för skillnad på tre veckor, i kombination med promenader och styrketräning.

Ska försöka lämna in W imorgon och bara gå på löpbandet under tiden. Sen blir det styrka på tisdag.:) är fortfarande lite slemmig så jag får undvika hård konditionsträning även denna vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0