Bortskämd

Bortskämd mamma ligger på sängen och hör killarna stöka i köket. Känner sig som en prinsessa, så lycklig över att få en stunds vila.

Inatt är det T som skrikit och stökat mest, även om W inte varit helt bekymmersfri han heller, bästa stunden sov han mellan fem och sju på min mage...

Funderar på om jag ska ha ett viktmål inför semestern men slår bort tanken. Sen kommer den tillbaka... Jag gillar ju utmaningar. Men klarar jag det? Har ny BMI koll om en vecka, får se hur det går. Nyfiken som bara den!! Hoppas det syns där och inte bara på kroppen. Det är ju en liten boost det med.

Morgonens funderingar rullar på. En gnista tänds och det bättre humöret verkar vara på ingång:) äntligen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0