Dumma förkylning

Idag blev det bara en liten promenad. Fick finbesök sedan:) förkylningen tröttar mig fortfarande så jag har bokat av morgondagens core pass.. Skulle inte kunnat lämna in William i af eftersom han var febrig nu också.

Jag har försökt att äta bra, 1,5 fralla till frukost, tomatsoppa till lunch, turkisk yoghurt m bär till mellis och hemmagjord fiskgratäng till middag! Förberedde Ws hemlagade lunch för morgondagen med... Torsk och potatis och morötter.

Min tandblekningspenna har äntligen kommit! Jippie! Tyvärr innebär det totalt kaffe och te förbud. Men, jag hoppas på fantastiska resultat:)
Klarade dagen utan snask, trots gårdagens frosseri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0