Frisk luft för hälsan

Har idag tillbringat ca 4 timmar ute i fullaste dagsljus. Ibland är det skönt, inte något jag rekommenderar vid huvudvärk dock...

Allt ljus, all trötthet. All sjukdom. Och eftersom jag kom på den kloka iden att bleka tänderna, inte ens något kaffe.

Var på promenad med en annan mamma idag. Hon var väldigt bitter, klagade över det mesta. Jag gjorde mitt bästa för att gaska upp henne men det var liksom lönlöst! Nåja, hennes ansvar. Jag är glad över vad jag har i af.

Framförallt känns det skönt att jag slopade invägningen på lördag och prioriterar att leva hälsosamt istället:) nu vill jag bara bli frisk och kunna återvända till mitt älskade gym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0