Ljuva visioner

Visioner är den bästa motivationen. Så tycker i alla fall jag! Lyckas jag frammana en inre bild där jag lyckats blir det lättare att ta stegen mot målet! Nu ser jag sommar, sol och bad:)

Vissa dagar fungerar det inte att visualisera framgång dock. Då kör jag på skrämsel! Nu för tiden brukar jag tänka JAG SKA INTE FÅ TYP 2 DIABETES.
Sen kanske jag får det i af, men då ska jag veta att jag gjort allt i min makt för att undvika det.

Jag hade en väninna här igår och över natten på "unnardagen". Det blev kexchoklad, popcorn, varm choklad och chokladmuffins. Jag mår fortfarande illa av allt sött... Har inte en aning om vad jag ska ära till lunch för att balansera upp denna sockerchock och sluta må illa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0