Poop in the morning

En av de främsta fröjderna med mödraskapet är all denna hantering av kroppsavfall... Och detta gärna på tidig morgonstund, helst innan kaffet... Suck! Men snart är de stora och klarar sig helt utan mig:-/

Inatt har vi dessvärre inte heller sovit.. W har haft feber och varit jättetäppt stackarn!

Jag har ändå lyckats nå nya framgångar, 10 kg har tränats bort sen årsskiftet, jag kan nu ha alla kläder jag hade innan jag blev med W:). Och jag lider inte längre av fetma!
Så var det bara 13 kg kvar till normalvikt...

Fortsätter äta gi och träna. Så ser vi i slutet av mars hur det gått:) denna månad blir kanske lite sämre på grund av annalkande födelsedag och förhoppningsvis annat att fira:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0