Summa summarum

Idag blir blogginlägget av den skrytiga typen. Denna lördag blev med några få undantag en toppendag:)

Jag tillbringade förmiddagen med att ta ett hett bad och rätta ett ton prov. Sen blev det en räksallad till lunch. Räkor är min absoluta favorit! Nomnomnom!

Efter lunch var vi ute hela familjen i drygt två timmar. Både jag och Markus åkte snowracer med T, sen gick vi till isen vid IP och T fick prova på att åka skridskor. Han älskade det! Blev lite sugen att lokalisera mina brudgriller någonstans... Trots att jag inte kan åka.

Då vi kom in var vi tvungna att ladda med lite mackor och varm mjölk till mig, choklad till de andra. Sen lagades det vegetarisk pasta med grönsaker som fått fräsa i vitt vin och ostsås. 2 glas vitt slank ner till maten. Nu sitter jag i soffan och motar godissuget med avokado.

Imorgon blir nog också en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0