Underbara sol

Det blir nog till att vara ute en stund på gården i eftermiddag och gunga killarna lite. Solen skiner så det är bäst att ta tillvara på dagen...

Har nu legat på sängen i 40 minuter bredvid en sovande W. Det är synd att jag inte lyckats somna själv... Men, bättre att ligga ner och vila en att inte vila alls.

Det blev en timmes promenad, halva tiden i solsken. Härligt!!! Men jag hade nog för lite kläder på mig för nu får jag inte upp värmen... Svårt att klä sig rätt just nu... Jag behöver helt klart fler jeans som rymmer långkalsonger under;) kanske ska ge mig ut på jakt efter det i helgen...

Ikväll blir det bodypump med stressinslag innan, sambon har möte till fem, 18.30 börjar mitt pass och jag skulle egentligen behöva värma upp innan.... Har bokat pilates på lördag! Pepp pepp pepp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0