Dålig start=dålig dag?

Morgonens fråga, hur vänder man denna urusla dag till något positivt? Om bara den lilla ville sova en stund och ge mig lite tid för kaffe och komma igång... Eller åtminstone energi nog att svara på den storas frågor och laga frukost.. För att inte tala om lite energi till hövlighet... Annars försöker jag just nu strukturera vårt hemmaliv och skapa rutiner. Detta är inte helt enkelt, allra minst med en sambo som inte riktigt är med på tåget... Så det gäller för mig att stå på mig och skapa. Inte så jäkla kul men någon måste göra det. Har lovat mig själv att ta en promenad ikväll eller rymma till gymmet. Måste få chansen att tömma huvudet. Kanske ska lämna in dem på minisats i eftermiddag vid fyra i alla fall? Får se... Är så stressad utan att veta varför. Inte kul. Ingen kul dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0