Hej då nya liv, hej chips!

Okej fullt så dramatisk kanske man inte behöver vara, men efter en natt utan sömn känner jag mig allt annat än sugen på att vara hälsosam... Det är svårt när man har en sådan lång väg att gå och kroppen ännu värker sen besöket på gymmet. Jag minns när det var lätt att röra sig och ämnesomsättningen hög. Men det verkar som om varje barn tagit med sig en del av min ämnesomsättning. Skitungar:D Men. Det är för deras och min skull jag måste ändra på saker. Jag vill vara en stark mamma, vid god hälsa och med glatt humör. Inte en trött, deprimerad, överviktig sladderboll. Det är för deras skull jag måste bli bättre och hitta tillbaka till mig själv. Det är ju så att när man nått sitt mål så kan man börja unna sig saker ibland. Måste bara hitta dit först. Men idag får det vara okej att vara trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0