Klargörande

Angående mitt bloggande om bl à min vikt och hälsa finns det vissa saker jag vill klargöra.
1. Jag har kämpat med min vikt sen tonåren.
2. Jag har svultit, svällt osv på ett sätt som gjort att jag ständigt behövt köpa kläder.
3. Min relation till sötsaker och mat har varit allt annat än sund.
4. Jag har provat allt, fått hjälp från en fantastisk sjukgymnast m. Fl.
5. Uppskattningsvis har jag förmodligen runt 20 kg övervikt, får veta säkert när jag väger in mig den 21/1.
6. Jag har fött två barn på tre år.
7. Nu vill jag bli frisk, stark och sund för mina killar. Jag känner mig redo att ta tag i detta.

Om man vill följa resan kan man göra det på bloggen, kommer försöka berätta vad som fungerar bra/mindre bra. Kanske kan det fungera som inspiration för någon, men framförallt stärker det mig att få skriva av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0