Trötta mamman funderar över sin förmåga att lägga pussel..

Alltså livspussel! Jag har nu börjat få information från skolinspektionen angående mitt extrajobb som börjar nu på måndag. På måndag ska jag också gå på mitt första pass, bodybalance. Jag hoppas på att under måndagen kunna logga in och kolla av min arbetsyta, innan dess, förmodligen i helgen tänkte jag läsa på informationen jag fått. På tisdag hoppas jag kunna börja rätta, eftersom jag ska hinna 40 prov per månad:) Sen tänkte jag hämta T och lämna in honom och W på minisats och köra egen träning. På onsdagen blir det eventuellt badhuset, på torsdagen mer rättning och ett pass. På fredag tänkte jag ta med mig ungarna och hälsa på en vän. Till helgen blir det förmodligen tonvis med rättning. Utöver detta gott folk? Satsar på 40 minuter dagliga promenader, städning onsdag och hålla ett glatt humör. Kompis, det går bra nu:) hur sjutton ska jag hinna arbeta så småningom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0