BVC

Jag och William har varit på BVC idag och fått konstaterat att han kanske kryper runt och gnäller hela tiden för att han är hungrig. Stackarn har bara gått upp 500 gr på två månader. Så, dags att smacka på med mer fett i maten. Jag fattar bara inte hur mycket eller hur ofta ungen ska käka! Det är ju galet och ändras helatiden. 
Blev tyvärr lite besviken på min BVC tant idag, hon kändes stressad och jag kände inte att jag fick stöd och svar när jag frågade om hans galna separationsångest.

Och som den mesiga kvinna jag är skriver jag om det här istället för att ta det person till person. Typiskt mig. Gaaaaaaah! Skärpning!!

Idag har jag och sambon barnvakt, farmor och farfar ska träna på att passa grabbarna inför en viss helg i juli då vi ska bege oss till Smålands skogar. 
Håller tummarna för att det ska gå över förväntan!!
Just det, minimannen fick prova käka äppelbitar idag, han älskade det!

Om någon skulle undra varför bloggen inte uppdateras lika ofta längre är det för att min App slutat fungera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0