Konsten att jogga

Det gick faktiskt rätt bra att jogga idag, rundan var kort, men jag sprang rätt mycket i af:) känner mig dessutom peppad på torsdagens intervaller.
På onsdag har jag mer träning inbokad, Spinning och core, efter det en cykeltur mot bandhagen för mig eller M.

Känner att jag egentligen borde sova just nu. Istället lyssnar jag på alla som kollar em och är arga på Sverige. Vad ska man göra?

Har haft världens trevligaste dag i gamla vänners lag. Detta trots att någon gjort inbrott i vår bil i garaget. Pajat rutan och lacken. Och snott 25 kr. För det får vi betala självrisk. Helt uselt.
Men goda gamla vänner kan få en att glömma sådant och ha en fantastisk dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0