Mitt hem, slagfältet!

Jag gick till gymmet idag och insåg att det måste jag sluta med... Wille var vaken när jag kom hem, helt övertrött. Hemmet ser ut som ett slagfält. Nu efter 45 minuters försök sover Wille i min famn i soffan.

Tittar med ett halvt öga på Våra pinsamma kroppar och tänker på vad som finns kvar på dagens agenda, tvätten, köket och plockandet. Jag tänkte dammsuga med men eftersom jag inte ens hunnit duscha efter träningen så får nog det strykas.
Jag hade tänkt lägga mig senast 21.30. Det kan nog också strykas. Däremot måste räkningar betalas.

Imorgon ska jag och Teo besöka hans nya förskola, farmor ska få hänga med krassliga Wille:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0