Tillbaka i vardagen

Ligger och myser med smågrabbarna, tittar på smurfarna med William sovande i famnen. <3
Ibland får jag de här överväldigande känslorna för mina barn. När det känns som om kärleken är så stor att jag nästan försvinner i den. Så känner jag nu.

Vardagen närmar sig. Idag var ju åtminstone T ledig från förskolan som var stängd för planering, mysigt för oss som fortfarande är lite trötta efter resan.

Jag inledde dagen med lite havregrynsgröt och bär. Jag är inte särskilt förtjust i havregrynsgröt men vet ju att det är nyttigt.

Känner mig redo för bättre tag med kosten, inspireras av Kathy Freston. Och gör så gott jag kan. Ser framemot att se hur jag kommer må utan mejeriprodukter och kött till och börja med. Jag tänkte undersöka hur mycket kosten kommer kosta oss som familj en månad, eftersom jag själv alltid tror att vegetariskt är dyrt. Hittills har vi lagt ca 200 kr sen vi kom hem.
Men då finns lite pasta, ris, kikärtor, böner och frysta grönsaker i skåpen.

Min hy är bättre än på länge efter 10 dagars kostomläggning:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0