Torsdag

En helt vanlig torsdag. Inte ett skit har hänt egentligen (det är såhär man fångar läsarens intresse);).

Jag har idag varit ute på två timmeslånga promenader och tillbringat nästan 2 timmar i parken med bästa J och Alexander. Jag hämtade Teo två idag, han önskade det. Gissa om han blev paff när jag dök upp innan mellis. Kostresan går vidare då jag idag experimenterat med tofu.
Först lät jag den sjuda med wokgrönsaker, inte så toppengott...
Men till middag slängde jag ner små små bitar i en tomatsås till spaghetti. Blev faktiskt toppengott!

Nu på kvällen var jag lite inne på att gå och träna, men då hemmet såg ut som ett slagfält bestämde jag att städning var bättre träning för själen.
Längtar efter gymmet men har haft svårt att komma i fas med vardagen och hinna med. Tips någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0