Varför är det så mysigt att gosa med sovande barn?

Särskilt när man borde laga lunchen så den är klar...
Idag står tomat och kikärtssoppa på lunchmenyn för mig, förmodligen en burk till Wille. Gottigott!
Till middag blir det ugnsrostad färskpotatis, champinjoner och hemmagjord hummus:)
Mycket kikärtor just nu :D

I eftermiddag ska jag få promenadsällskap (jippie!!) och ikväll Spinning och core. Vet att jag tjatar lite;) försöker peppa mig själv att komma igång med träningen på allvar:)

Hade planerat ett träningspass på torsdag med intervaller som inte blir av. Funderar på om jag kan köra något sånt på fredag med vagnen, trots att den har 4 hjul? På raksträckor i af, då borde det ju inte spela så stor roll menar jag.... Hmm får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0